Lilla kraken

Sjönk precis ned i soffan och pustar ut, saker och ting går inte direkt i raketfart här hemma- endå känner jag mig helt slut. Torkat spyor hela dagen & försökt pilla i min lilla ängel något att äta, gått sådär. Lite frukt och isglass har gått ann, även så lite blåbärssoppa och saft. Allt som åker ned i den där lilla magen åker dock upp lika fort igen, och jag lider verkligen med henne. Min lilla gosnos! Trots några sängklädesbyten och bad, så är hon duktig som i de allra flesta fallen stapplar upp till toaletten och gör det som behövs helt själv. 3 år och sköter sig halvt självt är inte så illa, faktiskt. 

Har dragit ut hela hennes säng i vardagsrummet, så där ligger hon och kikar på Trassel för tillfället.

Dags att förbereda middagen här hemma nu, idag blir det fylld baconlindad kycklingfilé med ris och sallad. Mums!