Preggomonster

Idag är vädret kalabalik, det blåser och det regnar- vilket betyder att en hemmadag i myskläder är perfekt! Eftersom att befinner sig på jobbet, och för tillfället är på Leos lekland med sin pappa- så är det bara jag och lillasyster här hemma. Jag städade och donade igår, så idag tänker jag bara låta precis allt vara. Slog precis på kaffebryggaren och fick ett sug efter att bara slå mig ned framför datorn till lite skön musik och bara koppla av lite. Jag har kraftiga sammandragningar till och från, och det svider rätt mycket nere i buken på mig just nu. Det är huvudet som mosar sig allt längre ned, det är jag säker på. Frågan är bara om det handlar om någon dag, eller någon vecka. Springer på toaletten säkert fyrtio gånger om dagen, konstant! 
 
Lindrigare drömmar inatt! Vaknade, såg att han var där. Gosade mig närmare, och somnade om. Jag är så galet kär (!) men så galet sämst på att visa det just nu, att han har överseende med allt det där gör mig bara tokigare i honom. Ja, preggomonster.. det är vad jag är.