Oflyt

Det är något så frruktansvärt vad klockan går sakta idag! Känns som att halva dagen redan gått, och det har den väl faktiskt kanske till viss del gjort- jag slet mig från sängen först av alla idag, trots att jag börjar jobba sist. Vad gör man inte för att få slippa den där satans bussen? - JO, man samåker med sin sambo och hamnar på jobbet 2,5 timme innan dagen igentligen skall börja.
 
Jag hade plan, men den sprack rätt fort när jag insåg att "elevcentralen" låg nere. Ja, min tanke var alltså att plugga teori- men icke, klart skiten skall bugga när jag verkligen har tid för det. Suck!

Nåväl, här sitter jag- lagom bitter med en kopp kaffe på Kalles jobb. 
Det händer inte särskillt mycket, men atmosfären är betydligt trevligare här än inne i personalrummet på mitt eget jobb. Jag brukar kalla vårat personalrum för städskrubb, för mer än en stol och damsugare dör inne finnns det inte.
 
Det kliar i fingrarna, jag tror jag skall råka glida in på hm's hemsida och beställa hem en regnjacka till mig själv. Bara för att jag kan..