Bokstavskombination

Förbannade djävulska skit-teori! Antingen är det jag som är trögfattad, eller så hade muppen som skrev trafikboken jävligt svårt att vara tydlig. Med största sannolikhet så är svaret A, jag är brutalt trögfattad!

Jag har köpt ett program på körskolan för 800 kronor som jag sitter och nöter, frågor i miljoner- i kombination till bokpaketet som jag köpte för ytterligare 500 kronor. Endå står utbildningen still? Kanske har jag någon form av bokstavskombination? vad vet jag. (Ingenting tydligen) ..
Tur man är så tät, not.

Hur som helst så ger jag upp för ikväll. Skiten har redan förstört allt och grinigare tjej får man leta efter.

Igår gjorde jag mitt första arbetspass, och det är skrattretande hur jag mådde imorse när jag skulle upp vid 7 för att orka börja om igen. Plintar under fötterna var väl bara en försmak gissar jag på, vidrigt! Ländryggen värkte så mycket på mig att jag inte kunde lyfta upp Leah inatt och trösta hennes gråt. Jag bokstavligen talat hängde över spjälsängen, och lyckades efter en stunds försök " fiska upp henne " till bröstkorgen på mig.

Ja, vad gör man? Skrattar eller gråter. Skiter i vilket, jag har börjat bygga nya mål i framtiden. Men först måste jag avsluta ( eller snarare fortsätta ) det jag håller på med, körkort och ett sparande.

Dag 2, ( eller skall jag kalla det pass? ) på jobbet gjorde jag idag. Denna gång i city, ser ut som att jag kommer vara mer där än på Tuna park framöver, tiden får utvisa. Det gick för övrigt bra, mer än så orkar jag inte yttra mig om. För jag är faktiskt sur, jävligt sur.

Dusch nu, sedan ladda om inför en ny och aldeles, aldeles.. fantastisk dag på jobbet.

Kommentera här: