Run Run Run

Det är rätt bekvämt att kliva upp tidigt på morgonen och ta bussen till jobbet, åtminstonde när man vaknar på rätt sida och vädret duger mer än väl. Jag kommer högst troligt få äta upp vad jag säger inom en snar framtid, men det struntar jag i. Det bästa med att ta bussen en längre strecka innan det är dags att stämpla in på ett nytt arbetspass ( ja, vi har stämpelklocka ) är att man kan sitta i ro, snoka runt på sociala medier, dricka en kaffe eller bara som nu- skriva av sig med en skön låt i lurarna.

Idag är ingen vanlig dag dock, för om bara 45 minuter befinner jag mig på tåget mot Stockholm. Tillsammans med några underbara kollegor.
Det är en kurs inom försäljning som skall utföras, och jag kan faktiskt inte låta bli att se fram emot det. Spännande.

Ni vet när man fastnar för en låt som man förvånar sig själv genom att aldrig tröttna på? Nu har jag lyssnat konstant på min favorit hela sommaren, på repeat- om och om igen. Och inte har jag tröttnat- inte det minsta! Snarare tvärtom, jag dyrkar den. Fortfarande! Nåja, nu fick jag det att låta som om jag är besatt, och så är väl sanningen kanske inte riktigt- men satan vad jag känner för den. Den är min, min låt. Jag får så mycket känslor upp i strupen när den pryder mina öron. Ja ni fattar.
Junge Junge- Run Run Run

Kommentera här: